Ik ben Jeffrey Oonk en ik ben 22 jaar. Ik ben Online Marketing student op het Saxion in Enschede en ik begin na de vakantie aan het 4e en laatste jaar van mijn HBO opleiding. Ik ga in het laatste half jaar afstuderen en ik hoop dit bij jullie bedrijf te kunnen doen. Voordat ik dit ga doen zal ik mijn premaster doen op de Universiteit Tilburg voor de opleiding Marketing Analytics. Ik hoop dat er vanaf 7 februari 2022 een mogelijkheid is om een (online) marketing gerelateerd onderzoek af te nemen voor jullie organisatie.
Momenteel staat er een vacature open voor Marketing Onderzoek Testing en deze opdracht lijkt mij echt supertof om te realiseren voor Capgemini. Mocht deze of een soortgelijk marketing onderzoek beschikbaar zijn dat ik kan gebruiken als afstudeeropdracht dan pak ik deze kans graag!
Als ik van buiten naar binnen kijk zie ik een innovatieve en vooruitstrevende organisatie. Dit gecombineerd met de ruimte die jullie bieden voor ontwikkeling maakt me erg enthousiast over jullie als organisatie. Ik hou er namelijk van om altijd te blijven leren. Leren door dingen daadwerkelijk te doen, en door het hierna te analyseren. Online Marketing is mijn passie en ik heb er plezier in om de meest innovatieve oplossingen uit te testen en toe te passen, en dit zie ik ook bij jullie organisatie terug.
Tijdens mijn stage bij Odin Groep, één van de grootste IT bedrijven in Oost-Nederland, ben ik erachter gekomen dat ik de B2B markt en IT erg interessante onderwerpen vind en zou me graag in deze werelden willen verdiepen. Op de website melden jullie dat het geen stage is waar je stil zal zitten, maar dat je echt de kans krijgt om het verschil te maken, en dat vind ik een van de belangrijkste aspecten van het stage lopen en helpt erg bij mijn ontwikkeling.
Inmiddels heb ik al meer dan 6 jaar ervaring binnen het online marketing werkveld en ben ik ook sinds kort bezig met het opzetten van mijn eigen online marketingbureau om lokale bedrijven te ondersteunen bij hun online vindbaarheid. Momenteel werk ik naast mijn studie als Online Marketeer bij Odin Groep, één van de grootste IT organisaties in Oost-Nederland. Momenteel zet ik mij ook in voor het WNF als YOUTH Maker, waar ik de taak heb om een groep van 21 young creatives te ondersteunen op online marketingvlak tijdens het opzetten van een nieuw merk.
Bekijk mijn Linkedin profiel of download mijn CV voor een beschrijving van mijn vorige werkgevers!
"Ik ervaar Jeffrey als een vrolijke, heel pro-actieve collega. Hij is op de hoogte van wat er online speelt, kent de tooling, denkt graag mee en levert op. Dat zorgt voor een fijne samenwerking."
Doordat ik ben opgegroeid tussen de dieren op een boerderij heb ik veel liefde gekregen voor de natuur en dieren in de wereld en heb ik duurzaamheid hoog in het vaandel staan. Dit heeft mij geactiveerd om mij ook voor het Wereld Natuur Fonds actief te maken als Youth Maker. Ik ben erg positief ingesteld en heb daarbij ook altijd een lach op mijn gezicht! Ik ben ook erg leergierig ingesteld. Ik hou altijd de laatste ontwikkelingen in de gaten van de onderwerpen die ik belangrijk vind. Verder hou ik ook van gamen! In 2 spellen heb ik de top 3% van Europa doorgebroken op de ranglijsten. Deze games hebben respectievelijk 7.5 miljoen en 40 miljoen spelers. Competitiviteit zit in mijn bloed en dit motiveert mij om de beste resultaten te leveren. Nou is dat in dit voorbeeld in een spel, maar dit geldt ook in het bedrijfsleven!