Marketing Automation

Je klant is de ster van de show. Marketing Automation helpt jouw klanten een handje tijdens zijn klantreis. Elke klant bewandelt een pad, en het is aan jou om de klant te helpen tijdens dit pad. Door content te delen waar de klant écht iets aan heeft kan jij het beslissingsproces van de klant versnellen of positief beïnvloeden.

Marketing Automation kort uitgelegd.

Door marketing automation is het mogelijk om gericht informatie na te sturen zonder dat sales betrokken hoeft te zijn. Dit gebeurt met workflows. Een workflow is een volgorde van activiteiten die worden uitgevoerd om een, van te voren gedefinieerde, uitkomst te verkrijgen. Doormiddel van een workflow met meerdere paden kan je de route van een lead aanpassen op zijn gedrag tijdens de workflow. Daardoor is het mogelijk om verschillende paden te maken wanneer een persoon op een link klikt in een mail of dit juist niet doet. Hier kan een gewenste gevolgactie op ingesteld worden, zoals een vervolgmail.

De voordelen van Marketing Automation.

Lorem Ipsum is slechts een proeftekst uit het drukkerij- en zetterijwezen. Lorem Ipsum is de standaard proeftekst in deze bedrijfstak sinds de 16e eeuw, toen een onbekende drukker een zethaak met letters nam en ze door elkaar husselde om een font-catalogus te maken. Het heeft niet alleen vijf eeuwen overleefd maar is ook, vrijwel onveranderd, overgenomen in elektronische letterzetting.

Marketing Automation voor jouw organisatie?

Benieuwd hoe Marketing Automation toe te passen is voor jouw organisatie? Plan hieronder een vrijblijvend gesprek in met mij over de mogelijkheden.

Plan een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

Blijf op de hoogte

JOO.

Jouw Online Oplossing

Jouw Online Oplossing gebruikt cookies om jouw de beste gebruikerservaring te geven.